خبرگزاری کار ایران

الحریری عربستان را ترک کرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۰۲۰

شبکه تلویزیونی«المستقبل» وابسته به خانواده الحریری اعلام کرده است که نخست‌‌وزیر مستعفی لبنان، عربستان را به مقصد فرانسه ترک کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، شبکه تلویزیونی المستقبل، وابسته به خانواده الحریری اعلام کرده است «سعد الحریری» نخست‌‌وزیر لبنان، عربستان را به مقصد فرانسه ترک کرده است.

این شبکه تلویزیونی اعلام کرده است: الحریری به همراه همسرش با هواپیمای خصوصی خود از فرودگاه ریاض پرواز کرده است.

این در حالی است که ساعاتی پیشتر سعد الحریری اعلام کرد که در حال حرکت به سمت فرودگاه ریاض برای ترک عربستان است.

الحریری در توییتر خود خطاب به وزیر خارجه آلمان نوشته است: «این که گفته شده بود برخلاف میلم در عربستان نگهداشته شده‌ام و اجازه خروج ندارم، دروغی بیش نیست. در راه به سمت فرودگاه هستم.»

«زیگمار گابریل» وزیر خارجه آلمان روز جمعه گفته بود، سعد الحریری بر خلاف میل خود در عربستان است و اجازه خروج ندارد.

در همین زمینه، روز جمعه یک عضو حزب سعد حریری گفته بود که آقای حریری جمعه ریاض را به مقصد فرانسه ترک خواهد کرد و مستقیما به لبنان نخواهد آمد.

برخی گزارش ها همچنین حاکی است که سعد الحریری، امروز- شنبه- با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه دیدار و ملاقات خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز