خبرگزاری کار ایران

تشدید مواضع ترامپ علیه کره‌شمالی:

ما را دست کم نگیرید و امتحان نکنید

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۱۵۸

رئیس‌جمهوری آمریکا به رهبر کره‌شمالی هشدار داد و خطاب به وی گفت که ما را دست کم نگیرید و امتحان نکنید.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا امروز –چهارشنبه- در سخنانی در پارلمان کره‌جنوبی به شدت به رهبر کره‌شمالی هشدار داد و خطاب به او گفت که سلاح اتمی امنیت تو را بیشتر نمی‌کند بلکه نظام کره شمالی را با خطر بزرگی مواجه خواهد کرد.

ترامپ که به عنوان آخرین برنامه سفرش به کره‌جنوبی در پارلمان این کشور سخنرانی می‌کرد، خطاب به کره‌شمالی گفت: «ما را دست کم نگیرید و امتحان نکنید.»

ترامپ در این سخنرانی اتهام‌هایی را متوجه پیونگ یانگ در زمینه نقض حقوق بشر کرد و شدیدترین عبارت‌هایی که تاکنون علیه این کشور به کار برده بود را استفاده کرد و از کشورهای جهان خواست تا پیونگ‌یانگ را منزوی کنند.

وی خطاب به نمایندگان پارلمان کره جنوبی گفت: «اجازه نمی‌دهیم ایالت‌های آمریکا تهدید به نابودی شوند؛ ما نمی‌ترسیم.»

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین برنامه دیدار ار منطقه مرزی غیرنظامی دو کره را در دستور کار داشت که به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی و وجود مه، در آخرین دقایق لغو شد.

رایزنی درباره برنامه هسته‌ای کره‌شمالی مهمترین محور سفر ۱۲ روزه ترامپ به آسیا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز