خبرگزاری کار ایران

افشاگری نیویورک‌تایمز:

مشاور ارشد کمپین انتخاباتی ترامپ با مقام دولت روسیه دیدار کرده بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۲۹۲

مشاور ارشد سیاست خارجی کمپین تبلیغاتی رئیس‌جمهور آمریکا سال گذشته با یک مقام دولت روسیه دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

به گزارش ایلنا، روزنامه نیویورک‌تایمز با اشاره به جلسه استماعی که در خصوص دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در کنگره این کشور برگزار شده بود، نوشت: «یک مشاور سیاست خارجی کمپین تبلیغاتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا سال گذشته با یک مقام دولت روسیه دیدار و گفت‌وگو کرده بود.»

«کارتر پیج» مشاور سیاست خارجی کمپین تبلیغاتی ترامپ در ماه‌های اخیر و در چندین مصاحبه‌ای که داشته است، بارها دیدارش با مقام‌های دولت روسیه طی سفری که در سال ۲۰۱۶ به مسکو داشته است را رد و عنوان کرده که تنها با اندیشمندان این کشور دیدار داشته است.

به گزارش نیویورک‌تایمز، پیج پس از دیدار و گفت‌وگو با مقام دولت روسیه و دیگر مقام‌ها، ایمیلی را به یکی از مشاوران کمپین تبلیغاتی ترامپ ارسال کرده و نظر خود را درباره این دیدار عنوان کرده بود.

نیویورک تایمز همچنین نوشت که این ایمیل با صدای بلند در جلسه شنود که روز پنجشنبه گذشته در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا برگزار شده بود، خوانده شد.

این کمیته در حال بررسی تلاش روسیه برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ آمریکا به نفع دونالد ترامپ است.

روسیه اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا دخالتی نداشته است. ترامپ نیز هرگونه تقلب در انتخابات را رد کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز