خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو:

تصمیم ترامپ فرصتی برای اصلاح برجام است

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۹۹۲

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با استقبال از تصمیم رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در عدم تایید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای، اعلام کرد این تصمیم فرصتی را برای اصلاح توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ به وجود می‌آورد.

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز آو اسرائیل ،«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز –یک‌شنبه- در اظهارات ضد ایرانی مدعی شد توافق هسته‌ای ایران یک مسیر مطمئن برای این کشور برای تولید یک سیستم غنی‌سازی ایجاد کرد که می‌تواند ده‌ها یا شاید تعداد بیشتری سلاح هسته‌ای فراهم آورد.

وی با اشاره به تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برای عدم تأیید پایبندی ایران به توافق‌ هسته‌ای گفت:‌ تصمیم ترامپ فرصتی را برای اصلاح توافق هسته‌ای و متوقف کردن حرکت سریع ایران در منطقه ما به وجود می‌آورد.

نتانیاهو که در آغاز نشست هفتگی کابینه در قدس اشغالی سخن می‌گفت تصریح کرد: این تصمیم به جلوگیری ایران از دسترسی به سلاح هسته‌ای کمک می‌کند.

وی ادعا کرد: هر دولت مسئول بوده و هرکس به دنبال ارتقا‌ء امنیت در جهان باشد باید از تصمیم ترامپ برای لغو کردن و یا اصلاح کردن این توافق حمایت کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد باید از تصمیم ترامپ برای وضع تحریم علیه سپاه حمایت کرد، چراکه سپاه بازوی ایران در رواج آنچه وی تروریسم در سراسر جهان و خصوصاً خاورمیانه خوانده، است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز