خبرگزاری کار ایران

دستیابی به برخی پیشرفت‌ها در نشست سلیمانیه

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۹۳۳

منابع خبری از دستیابی به برخی از پیشرفت‌ها در نشستی که مسئولان حزب دموکراتیک کردستان و اتحادیه میهنی درباره کرکوک داشته‌اند، خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، برخی منابع از دستیابی به برخی پیشرفت‌ها در نشست مسئولان حزب دموکراتیک کردستان و حزب اتحادیه میهنی درباره کرکوک خبر داده‌اند.

این منابع اعلام کردند به احتمال فراوان این مذاکرات در ۲۴ ساعت آینده به یک حل جامع درباره بحران کرکوک منتهی می‌شود.

براساس اخبار به دست آمده نیروهای عراقی به پایگاه‌های خود در کرکوک پیش از اشغال داعش باز خواهند گشت و «نجم‌الدین کریم» استاندار فعلی کرکوک نیز برکنار شده و فرد دیگری از حزب اتحادیه میهنی جایگزین وی خواهد شد.

همچنین کرکوک نیز با مشارکت و هماهنگی کامل میان حزب «اتحاد میهن کردستان» و دولت مرکزی اداره می‌شود.

برخی منابع همچنین خبر از دودستگی در هسته رهبری حزب اتحاد میهنی کردستان داده‌اند که بر همین اساس گروهی به رهبری «هیرو احمد ابراهیم» همسر «جلال طالبانی» رئیس جمهوری پیشین عراق خواستار التزام اربیل به قانون اساسی عراق هستند.

این منابع با تاکید بر حضور سردار «قاسم سلیمانی» در اقلیم کردستان نقش وی در دستیابی به حل جامع در بحران موجود میان بغداد و اربیل را اساسی خواندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز