خبرگزاری کار ایران

تمجید کیم از برنامه هسته‌ای پیونگ‌یانگ/ ارتقای خواهر رهبر کره‌شمالی به عنوان عضو نهاد عالی سیاست‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۲۱

رهبر کره‌شمالی اقدام به تمجید از برنامه‌ هسته‌ای این کشور کرد و آن را قدرت بازدارنده در برابر آمریکا خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «کیم جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی در واکنش به پیام‌ توئیتری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا که پیونگ‌یانگ را تهدید کرده بود، به تمجید از برنامه‌ هسته‌ای کشورش پرداخت.

وی در همین راستا تسلیحات هسته‌ای کشورش را یک قدرت بازدارنده در راستای تامین امنیت و برقراری حاکمیت کره‌شمالی خواند.

رهبر کره‌شمالی در جلسه کمیته مرکزی حزب کارگران این کشور تاکید کرد که تسلیحات هسته‌ای کره‌شمالی یک قدرت بازدارنده در مقابل تهدیدهای متوالی امپریالیسم آمریکایی است و همین توان هسته‌ای باعث حفظ صلح و امنیت در شبه جزیره کره و جنوب شرق آسیا می‌شود.

کیم گفت، با توجه به تهدیدهای طولانی‌مدت هسته‌ای امپریالیست‌های ایالات متحده، سلاح هسته‌ای کره شمالی یک قدرتمند بازدارنده است که به طور صحیح امنیت صلح و امنیت در شبه جزیره کره و شمال شرق آسیا را حفظ می‌کند.

در این جلسه همچنین برخی تغییرات در ساختار مرکزی قدرت کره‌شمالی نیز روی داد که مهمترین آن ارتقای «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره‌شمالی به عنوان یک از اعضای نهاد عالی سیاست‌گذاری این کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز