خبرگزاری کار ایران

ترامپ موجودیت کره‌شمالی را تهدید کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۱۵

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه جنگ لفظی با رهبر کره‌شمالی، گفته است که پیونگ‌یانگ در صورت عملی کردن تهدیدهایش، مدت زیادی دوام نخواهد آورد.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، در ادامه نبرد کلامی میان کره‌شمالی و آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده تهدید کرد که کره‌شمالی مدت زیادی دوام نخواهد آورد.

ترامپ تهدیدی موجودیتی علیه کره‌شمالی مطرح کرده و هشدار داده است، در صورتی‌که تهدیدهای وزیر خارجه این کشور آسیایی در مجمع عمومی سازمان ملل اجرایی شود، پیونگ‌یانگ نمی‌تواند مدت زیادی دوام آورد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: «همین الان شنیدم که وزیر خارجه کره‌شمالی در سازمان ملل سخنرانی کرده است؛ اگر او ایده‌های مردک موشکی (رهبر کره‌شمالی) را تکرار کرده باشد پس این کشور مدت زیادی دوام نخواهد آورد.»

 طبق این گزارش، وزیر خارجه کره‌شمالی، عصر شنبه در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد گفته است که دونالد ترامپ به سوی «خودکشی» گام بر می‌دارد. این در حالی است که ترامپ، سه‌شنبه گذشته با مرد موشکی خطاب کردن رهبر کره‌شمالی، گفته بود او در مسیر خودکشی گام برمی‌دارد.

وزیر خارجه کره‌شمالی همچنین گفته است که چیزی تا تکمیل نیروی هسته‌ای کره‌شمالی باقی نمانده است و دونالد ترامپ بابت تهدید کردن کره شمالی به نابودی کامل، پاسخی سخت دریافت خواهد کرد.

وزیر خارجه کره‌شمالی همچنین متذکر شده که «رسیدن موشک‌ها به ایالات متحده اجتناب‌ناپذیر است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز