خبرگزاری کار ایران

تعهد شینزو آبه به تمامی نسل‌ها در انتخابات پیش‌ از موعد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۳۶۵

منابع دولتی از تعهدات نخست‌وزیر ژاپن به تمامی نسل‌های ژاپنی در انتخابات پیش از موعد خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، منابع دولتی امروز –سه‌شنبه- اعلام کردند که «شینزو آبه» نخست‌وزیر ژاپن برای انتخابات پیش از موعد آتی تعهداتی در زمینه‌های اختصاص هزینه برای آموزش و مراقبت از کودکان، مقابله با کره‌شمالی و اصلاحات قانون اساسی داده است.

حزب حاکم و شینزو آبه قصد دارند تا از محبوبیت افزایش یافته در نظرسنجی اخیر و همچنین آشفتگی در جبهه حزب رقیب برای پیروزی مجدد در انتخابات استفاده کنند.

وی محبوبیت خود را که در ماه جولای کمتر از ۳۰ درصد بود، بهبود بخشیده و حزب حاکم می‌تواند با به دست آوردن اکثریت نسبی و در بهترین حالت با به دست آوردن دو سوم پارلمان ژاپن هدف خود برای بازنگری در قانون اساسی و اصلاح آن را محقق کند.

آبه قصد دارد با افزایش مالیات بر فروش ملک از هشت درصد به ۱۰ درصد برای تامین هزینه سیستم‌های تامین اجتماعی نسل‌های مختلف استفاده کرده و در بخش آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند. همچنین این در حالی است که نخست‌وزیر ژاپن از این طریق در پی پرداخت بدهی‌های دولتی نیز هست.

سیستم رفاه اجتماعی در ژاپن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که طبق آخرین آمار ۲۷ و هفت دهم درصد جمعیت ژاپن را افراد بیش از ۶۵ سال تشکیل می‌دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز