خبرگزاری کار ایران

پایگاه خبری العهد:

بن سلمان و نتانیاهو هفته گذشته محرمانه دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۲۲۶

منابع خبری از سفر محرمانه ولیعهد عربستان سعودی به تل‌آویو و دیدار وی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از العهد، منابع خبری اسرائیلی اعلام کردند که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی هفته گذشته در یک سفر محرمانه وارد تل‌آویو شده و با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرده است.

یک افسر سازمان اطلاعات امارات متحده عربی اعلام کرد که «انور عشقی» ژنرال سابق عربستان سعودی و از افراد  نزدیک به خاندان آل سعود به همراه شماری دیگر از شخصیت‌های بلندپایه و امنیتی عربستانی در این سفر بن‌سلمان را همراهی کرده‌اند.

این افسر اماراتی که نخواست نامش فاش شود، اضافه کرد عربستان سعودی خواستار گسترش روابط میان ریاض و تل‌آویو است تا از این طریق بتواند فرایند دریافت وام از «صندوق بین‌المللی پول» و «بانک جهانی» را تسهیل کند.

پیش از این نیز رادیو اسرائیل اعلام کرده بود یکی از شاهزادگان عربستان سعودی با حضور در سرزمین‌های اشغالی با برخی از مسئولان رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرده است. 

بنیامین نتانیاهو هم در روزهای گذشته تصریح کرده بود که روابط رژیم صهیونیستی  با کشورهای عربی در سطح بی‌سابقه‌ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز