خبرگزاری کار ایران

عبدالملک الحوثی:

آمریکا و اسرائیل پشت پرده خشونت‌های میانمار هستند

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۹۰۸

دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد جنایاتی که علیه مسلمانان در میانمار درحال انجام است، با حمایت آمریکا و تسلیحات اسرائیلی در جریان است.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «عبدالملک الحوثی» دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت عید غدیر اعلام کرد که عناصر تکفیری و وهابی تلاش زیادی برای جلوگیری از برگزاری این جشن فرخنده در یمن طی سال‌های گذشته به خرج دادند که همه این تلاش‌ها با شکست مواجه شده است.

وی همچنین با اشاره به کشتار مسلمانان روهینگیا در میانمار تصریح کرد: «این جنایت‌ها با حمایت آمریکا و تسلیحات اسرائیل در حال انجام است.»

دبیر کل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که این جنایات نشان‌دهنده این امر است که مسلمانان امتی هستند که مورد هدف قرار می گیرند.

الحوثی خاطرنشان کرد: «سازمان‌هایی که خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند و کشورهایی مانند عربستان سعودی وامارات متحده عربی که خود را داعیه دار حقوق مسلمانان و مانع از روا داشتن ظلم در حق آن‌ها برمی‌شمارند چرا در قبال جنایت‌های میانمار علیه مسلمانان روهینگیا خاموش هستند»؟

وی افزود: «آن چیزی که در میانمار در جریان است به تحریک و تدبیر آمریکایی‌ها و با حمایت اسرائیل روی می‌دهد.»

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: «آمریکا به صورت گسترده در تمامی امور امت اسلامی دخالت کرده و تمامی برنامه‌هایی که در کشورهای اسلامی به اجرا در می‌آورد، بر اساس منافع خود است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز