خبرگزاری کار ایران

نخست‌وزیر بریتانیا:

لایحه پیشنهادی اتحادیه اروپا بهترین گزینه برای جلوگیری از نابودی برگزیت است

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۵۴۸

نخست‌وزیر بریتانیا در جمع نمایندگان این پادشاهی اعلام کرد که لایحه لغو برگزیت اتحادیه اروپا بهترین راه برای جلوگیری از رسیدن برگزیت به مرحله سقوط است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «ترزا می» نخست‌وزیری بریتانیا روز گذشته –شنبه- در جمع نمایندگان این پادشاهی هشدار داد که طرح خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در صورت عدم لغو لایحه این اتحادیه درباره برگزیت می‌تواند به مرحله سقوط برسد.

 روز پنج‌شنبه گذشته قانونگذاران بریتانیایی تمامی زمان جلسه خود را به لایحه لغو این معاهده اختصاص داده و به بحث درباره روابط اتحادیه اروپا و بریتانیا پرداختند.

حزب کارگر که بزرگ‌ترین حزب مخالف دولت در بریتانیا به شمار می‌رود، در حال برنامه‌ریزی برای چند تغییر عمده در لایحه لغو برگزیت برای نگه داشتن بریتانیا در بازار واحد اروپا و اتحادیه گمرکی در دوره گذار از برگزیت پس از سال ۲۰۱۹ میلادی است.

روز شنبه نیز معاون ترزا می نیز تصریح کرد این لایحه بهترین راه برای تضمین موفقیت بریتانیا در بحث خروج از اتحادیه اروپا است.

وی تاکید کرد که این لایحه  مهمترین گام برای جلوگیری از سقوط کسب و کار مردم به دلیل تغییر قوانین در بحث خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز