خبرگزاری کار ایران

رای مجلس موسسان ونزوئلا به محاکمه مخالفان دولت

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۳۴۶

مجلس موسسان ونزوئلا قانونی را به تصویب رساند که بر اساس آن افرادی که از تحریم‌های آمریکا علیه ونزوئلا حمایت کردند را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مجلس موسسان ونزوئلا اعلام کرد قانونی به تصویب رسانده است که بر اساس آن افرادی که از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ونزوئلا حمایت کرده بودند را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد.

بر اساس این مصوبه، دستگاه قضائی ونزوئلا باید حامیان تحریم‌های آمریکا علیه این کشور در داخل را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

«دیوسدادو کابیو» یکی از مقام‌های ارشد مجلس موسسان ونزوئلا در همین باره تصریح کرد که ما با در خواست «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا مبنی بر پیگرد قانونی حامیان تحریم‌های آمریکا در ونزوئلا موافقت کرده و دستگاه قضائی را موظف به محاکمه کسانی که علیه منافع مردم ونزوئلا اقدام می‌کنند، کرده‌ایم.

«دلسی رودریگز» رئیس مجلس موسسان و وزیر خارجه سابق ونزوئلا نیز تاکید کرد بر اساس این مصوبه دادستان کل و دادگاه عالی ونزوئلا باید  تحقیقات و اقدامات قانونی مقتضی علیه افرادی که از تحریم‌های آمریکا حمایت کرده‌اند را آغاز کند.

اخیرا دولت ایالات متحده آمریکا تحریم‌های مالی علیه کاراکاس وضع کرده که هدف اصلی آن قطع منابع مالی مورد نیاز دولت ونزوئلا بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز