خبرگزاری کار ایران

ارتش لبنان:

در عملیات ضدداعش با حزب‌الله و ارتش سوریه هماهنگ نیستیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۶۵۲

مقام‌های ارتش لبنان اعلام کردند در عملیاتی که علیه عناصر تروریست داعش در لبنان در حال انجام است، با حزب‌الله و ارتش سوریه هماهنگی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، «علی قانصو» از فرماندهان ارتش لبنان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردد که در عملیات در حال انجام در مناطق جرود راس بعلبک و القاع علیه گروه تروریستی داعش هیچ هماهنگی میان ارتش لبنان با حزب‌الله یا ارتش سوریه وجود ندارد.

وی گفت که مناطق تحت اشغال داعش در این منطقه مساحتی برابر با ۱۲۰ کیلومتر مربع دارد و حدود ۶۰۰ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در این منطقه حضور دارند.

قانصو افزود که نیروهای ارتش لبنان بسیاری از مراکز مهم منطقه عرسال را تحویل گرفته و اطمینان داریم در این عملیات پیروز خواهیم شد.

وی تاکید کرد که این عملیات تا کنترل کامل اراضی تحت تصرف گروه تروریستی داعش در سوریه و لبنان و آزادی تمامی این مناطق ادامه پیدا می‌کند. 

این فرمانده ارتش لبنان اضافه کرد که عناصر داعش مجهز به تسلیحات پیشرفته مختلفی هستند و۶۰۰ تروریست در ذیل سه مجموعه در این منطقه حضور دارند.

وی ادامه داد: «مشکلی که با آن روبه‌رو هستیم، عدم جغرافیای مناسب برای استفاده از نیروهای هوایی یا زره‌پوش‌های ارتش برای مقابله با عناصر داعش است. از سوی دیگر، خودروهای انتحاری داعش و تک‌تیراندازهای ماهر این گروه تروریستی نیز از دیگر مشکلات پیش روی ارتش لبنان در این عملیات است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز