خبرگزاری کار ایران

ترامپ رئیس دفتر خود را برکنار کرد؛ کلی جایگزین پریبس شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۷۰۹

رئیس‌جمهوری آمریکا با انتشار توییتی از تصمیم خود برای برکناری رئیس دفتر خود و جانشینی او با وزیر امنیت داخلی خبر داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، جمعه اعلام کرد که «جان کلی» وزیر امنیت ملی را به عنوان رئیس دفتر خود منصوب کرده است.

دونالد ترامپ ابتدا در توییتی خبر جایگزینی جان کلی را با «رینس پریبس» اعلام کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: «خوشوقتم که به عرض همگان برسانم، ژنرال جان اف کلی رئیس دفتر جدید خواهد بود. او یک آمریکایی بزرگ است.»

بدین ترتیب، رینس پریبس، رئیس دفتر فعلی ترامپ، که در دو روز گذشته و پس از سرکار آمدن مدیر ارتباطات جدید کاخ‌سفید درگیر یک نزاع داخلی شده و از سوی «آنتونی اسکارموچی» به خبرچینی و افشا کننده اخبار داخل کاخ‌سفید متهم شده بود، بعد از تنها شش ماه حضور در کاخ سفید کنار می‌رود.

طبق این گزارش رینس پریبس روز جمعه به همراه دونالد ترامپ به نیویورک رفته بود.

رینس پریبس پس از انتشار خبر انتصاب جان کلی به عنوان رئیس دفتر رئیس‌جمهوری آمریکا، در گفت‌وگو با «سی‌ان‌ان» تاکید کرد، پیشتر استعفای خود را به دونالد ترامپ ارائه کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز