خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل:

اردوغان آخرین فردی است که حق دارد تل‌آویو را موعظه کند

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۸۰۳

اسرائیل به اظهارات رئیس‌جمهوری ترکیه که گفته بود رژیم صهیونیستی قصد دارد در پوشش برنامه مبارزه با تروریسم مسجد الاقصی را از مسلمانان بگیرد، واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از هاآرتص، «امانوئل ناحشون» سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز –چهارشنبه- اعلام کرد که اتهام‌هایی که رئیس‌جمهوری ترکیه متوجه اسرائیل کرده بی‌احترامی به اسرائیل بوده و بی‌اساس است. 

 «رجب طیب اردوغان» اخیرا در جمع نمایندگان پارلمان ترکیه اعلام کرده بود اسرائیل سعی در ربودن مسجد الاقصی از مسلمانان دارد.

ناحشون در ادامه افزود که اظهارات اردوغان غیرمنصفانه و حیرت‌انگیز بود؛ بهتر است او فکری برای حل مشکلات کشور خود بکند. 

وی ادامه داد: «روزهای امپراتوری عثمانی مدت زیادی است که به پایان رسیده و اورشلیم (قدس اشغالی) پایتخت یهودیان بوده و خواهد بود.»

سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل با ادعای این‌که این رژیم به حقوق همه اقلیت‌ها و آزادی مذهبی احترام می‌گذارد، با اشاره به تنش‌های اخیر و اعتراضات فلسطینیان اضافه کرد: «کسی که در خانه شیشه‌ای زندگی می‌کند، نباید سنگ پرتاب کند.»

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل نیز با اشاره به رویکرد دولت اردوغان در قبال کرد‌ها و ساکنان قبرس شمالی تاکید کرد که اردوغان آخرین شخصی است که حق دارد اسرائیل را موعظه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز