خبرگزاری کار ایران

رقیب مرکل برای دیدار با ماکرون به فرانسه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۹۲۲

رهبر حزب سوسیال دموکرات آلمان برای دیدار با رئیس‌جمهوری فرانسه عازم این کشور خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «مارتین شولتز» رهبر حزب سوسیال دمکرات آلمان روز پنج شنبه آتی برای دیدار با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه به پاریس سفر می‌کند. 

یک سخنگوی حزب سوسیال دموکرات آلمان با اعلام این خبر افزود که پیش از دیدار شولتز و ماکرون در کاخ الیزه، رهبر حزب سوسیال دموکرات آلمان در یک موسسه تحقیقاتی-سیاسی در پاریس سخنرانی خواهد کرد. 

دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه نیز دیدار شولتز و ماکرون در روز پنج‌شنبه آتی را تایید کرد. 

انتظار می‌رود مارتین شولتز که پیش از این ریاست اتحادیه اروپا را نیز برعهده داشته است، روز یک‌شنبه آتی در یک کنفرانس خبری برنامه‌های خود در خصوص ایجاد یک اتحاد قوی در اتحادیه اروپا را بیان کند. 

شولتز امیدوار است که در انتخابات بیست‌و چهارم سپتامبر بتواند با شکست «آنگلا مرکل» به صدر اعظمی لبنان منتخب شود. 

مرکل در سخنرانی روز چهارشنبه گذشته خود در جمع طرفداران اعلام کرد که تصمیم بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا و همچنین انتخاب ماکرون به عنوان یک فرد خواستار تغییر در اتحادیه اروپا، دیدگاه وی را در رابطه با کشور‌ها تغییر داده و او را مصمم به ایجاد یک اروپای قوی‌تر کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز