خبرگزاری کار ایران

رژیم صهیونیستی بالاخره مجبور به بازگشایی مسجد الاقصی شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۶۰۴

دولت رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته تصمیم به بازگشایی تدریجی مسجد مبارک الاقصی به روی نمازگزاران و بازدیدکنندگان از ظهر یکشنبه پس از بستن آن از روز جمعه به بهانه اجرای عملیات شهادت‌طلبانه در نزدیکی آن گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از رایزنی با اعضای کابینه خود به منظور اطلاع از اوضاع امنیتی حاکم بر قدس و مسجد الاقصی، تصمیم به بازگشایی تدریجی مسجد الاقصی از ظهر یکشنبه گرفت.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» خاطر نشان کرد که دولت صهیونیستی همچنین تصمیم به نصب دوربین‌های مداربسته در ورودی‌های مسجد الاقصی و خارج از آن به منظور کنترل حوادث و نیز اعمال تدابیر امنیتی بیشتر گرفته است.

نتانیاهو در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت که «پس از رایزنی‌های امنیتی، تصمیم بر این شد که سیستم‌های کشف معدن در ورودی‌های مسجد الاقصی نصب شوند و همچنین با کار گذاشتن دوربین‌های مراقبتی تمامی حوادث این مسجد تحت کنترل قرار گیرد و البته در ادامه هم برخی اقدام‌های امنیتی اتخاذ خواهد شد.

نظامیان صهیونیستی پس از عملیات شهادت‌طلبانه سه جوان فلسطینی اهل شهر «ام الفحم» در داخل اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ فلسطین در داخل مسجد الاقصی که منجر به کشته شدن دو پلیس صهیونیستی و شهادت مجریان عملیات شد، این مسجد را به روی نمازگزاران مسلمان بسته و شمار زیادی از عناصر خود را در داخل بخش قدیمی قدس و اطراف آن و نیز ایست بازرسی‌های منتهی به قدس مستقر کرده بودند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز