خبرگزاری کار ایران

وزیر خارجه قطر:

از حمایت فرانسه از میانجی‌گری کویت استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۴۶۱

وزیر خارجه قطر در دیدار با همتای فرانسوی خود اعلام کرد از حمایت‌های فرانسه برای مبارزه با تروریسم و تلاش این کشور برای پایان یافتن بحران دیپلماتیک خلیج‌فارس استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «محمد بن عبدالرحمان آل‌ثانی» وزیر خارجه قطر در دیدار با «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد کشورش از حمایت فرانسه برای مبارزه با تروریسم استقبال می‌کند. 

وی در ادامه با اشاره به تلاش کویت برای حل مشکل بحران دیپلماتیک خلیج‌فارس که میان قطر و کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس ایجاد شده است، از میانجی‌گری این کشور تقدیر کرد. 

ژان ایو لودریان نیز ضمن دعوت از تمامی کشورهای درگیر در این بحران به آرامش و خویشتن‌داری، اعلام کرد کشورش از نقش کویت برای میانجی‌گری در این بحران برای پایان یافتن مسالمت‌آمیز آن حمایت می‌کند. 

وزیر خارجه فرانسه تاکید کرد این بحران به ضرر تمامی کشور‌ها بوده و وی نیز به منظور یافتن راه‌حلی برای این مشکل به منطقه سفر کرده است. 

وی تاکید کرد که باید هرچه سریع‌تر با دست یافتن به یک راه‌حل صحیح، موانع پیش‌روی زندگی شهروندان قطری را از میان برداشت. 

لودریان همچنین بر مبارزه قاطعانه با تروریسم تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز