خبرگزاری کار ایران

ماکرون در نشست خبری با ترامپ:

برکناری بشار اسد دیگر اولویت فرانسه نیست

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۹۴۷

رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا که در پاریس به سر می‌برد امروز در مراسم روز ملی فرانسه شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ‌» دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا که به دعوت «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه به این کشور سفر کرده است امروز –جمعه- در مراسم روز ملی این کشور شرکت خواهد کرد. 

وی همچنین‌ روز ‌گذشته با امانوئل ماکرون دیدار و پس از رایزنی، دوطرف به همراه همسران خود برای صرف شام در رستوران برج ایفل حضور پیدا کردند. 

ترامپ همچنین در کنفرانس مشترک خبری با امانوئل ماکرون اظهارات خود در فرانسه تصریح کرد حکومت‌ها همچون کره‌شمالی، ایران و سوریه برای امنیت جهان تهدید به شمار می‌روند. 

ماکرون نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد همکاری‌های امنیتی میان ایالات متحده آمریکا و فرانسه بهبود پیدا کند. 

رئیس جمهوری فرانسه همچنین تصریح کرد هدف اصلی فرانسه در سوریه نابودی تروریسم است و دیگر برکناری «بشار اسد» از اولویت‌های پاریس به شمار نمی‌رود. 

قسمتی از سخنان ترامپ در این کنفرانس خبری در خصوص پیمان اقلیمی پاریس که آمریکا پیش‌تر از آن خارج شده بود این احتمال را نیز تقویت می‌کند که ممکن است وی در خصوص پیمان مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی تجدیدنظر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز