خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه روسیه:

تروریست‌ها در حال تدارک حمله شیمیایی در سوریه هستند

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۸۸

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد تروریست‌ها در پی تدارک حمله شیمیایی در سوریه برای تحریک ایالات متحده آمریکا جهت حمله به سوریه هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد تروریست‌ها در سوریه به دنبال انجام یک حمله شیمیایی هستند که زمینه لازم برای حمله ایالات متحده آمریکا به سوریه و علیه دولت «بشار اسد» را فراهم سازند. 

ماریا زاخارووا تاکید کرد اطلاعات موجود نشان‌دهنده این امر است که ترویست‌ها در سوریه در صدد هستند با استفاده از مواد سمی شیمیایی این حمله را ترتیب داده و آنرا به نیروهای دولتی سوریه نسبت دهند. 

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه افزود مسکو از روند مذاکرات آستانه راضی است و ادامه آتش بس در سوریه باعث به نتیجه رسیدن مذاکرات صلح ژنو را فراهم خواهد کرد. 

وی با اشاره با انتقال بسیاری از عناصر و تجهیزات گروه تروریستی داعش از شهر «رقه» به شهر «دیرالزور» افزود به رغم اینکه آمریکا اعلام کرده است رقه کاملاً به محاصره نیروهای تحت حمایت این کشور درآمده است، وضعیت این نقل و انتقالات آن‌هم در برابر دیدگان نیروهای ائتلاف نشان از تبانی آمریکا و همپیمانانش با تروریست‌ها دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز