خبرگزاری کار ایران

مودی: اسرائیل دوستی واقعی برای هند است

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۹۰۹

نخست‌وزیر هند در جریان دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسرائیل دوست واقعی برای هند است.

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز آو اسرائیل، «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند امروز –چهارشنبه- در دیدار با «رئوین ریولین» رئیس رژیم‌ صهیونیستی اعلام کرد اسرائیل دوستی واقعی برای هند است. 

وی که در سفر به اراضی اشغالی به سر می‌برد، پس از دیدار روز گذشته با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی امروز در دیدار با رئوین ریولین بر توسعه همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد. 

مودی در این دیدار خاطرنشان کرد که اسرائیل همچون خانه خودم است. 

نخست‌وزیر هند ضمن تقدیر از حرکت رئیس‌ رژیم صهیونیستی که با بی‌توجهی به پروتکل‌های مدون برای استقبال از مودی به خیابان آمده بود، این اقدام وی را احترام به یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون هندی دانست و از آن تشکر کرد. 

ریولین نیز در این دیدار ضمن خاطره‌انگیز تلقی کردن سفر خود به هند، با تمجید از نارندرا مودی تصریح کرد که وی یکی از بزرگ‌ترین رهبران کشورهای دموکراتیک جهان به شمار می‌رود. 

وی تاکید کرد که هند و اسرائیل اشتراکات فراوانی دارند و از تصمیم نخست‌وزیر هند برای گسترش روابط دوجانبه تقدیر کرد. 

نارندرا مودی روز گذشته با ورود به فرودگاه «بن‌گوریون» در تل‌آویو مورد استقبال رسمی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار گرفت. 

مودی در ادامه سفر خود امروز با برخی از بازماندگان افرادی که در حادثه‌های تروریستی سال ۲۰۰۸ میلادی در بمبئی کشته شده بودند و همچنین «ایساک هرتزوگ» رهبر حزب کار نیز دیدار می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز