خبرگزاری کار ایران

واکنش‌های بین‌المللی به ولی‌عهدی محمد بن سلمان

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۸۹

برخی سران و سازمان‌های عربی و اسلامی در پیام‌هایی انتصاب وزیر دفاع عربستان سعودی به منصب ولیعهدی این کشور را به وی تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری عین الخلیج، برخی مقام‌ها و سازمان‌های عربی و اسلامی با ارسال پیام‌های جداگانه انتصاب «محمد بن سلمان» به منصب ولیعهدی را به وی تبریک گفتند.

«شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» رئیس امارات با ارسال پیامی به «سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه عربستان سعودی انتخاب وی در انتصاب محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد را ستود و برای ولیعهد جدید عربستان سعودی آرزوی موفقیت کرد.

«شیخ محمد بن راشد» رئیس شورای وزاء و حاکم دبی و همچنین «شیخ محمد بن زاید آل نهیان» نیز در نامه‌های مشابهی انتصاب محمد بن سلمان را به وی تبریک گفتند.

«صباح الاحمد الجابر الصباح»، امیر کویت نیز پیام تبریکی را برای محمد بن سلمان بن عبدالعزیز به مناسبت انتخابش به عنوان ولیعهد عربستان فرستاد و برای وی آرزوی توفیق کرد. 

«سعد الحریری» نخست وزیر لبنان طی تماسی تلفنی با محمد سلمان انتصاب وی به ولیعهدی پادشاه عربستان سعودی تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

«تمام سلام» نخست‌وزیر سابق لبنان نیز با ارسال پیامی به سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان انتصاب‌های جدید و انتخاب محمد بن سلمان به سمت ولیعهدی را به وی تبریک گفت.

«حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین نیز با ارسال پیامی به محمد بن سلمان، انتصاب او به سمت ولیعهدی پادشاه عربستان را تبریک گفت.

«عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری مصر نیز در یک تماس تلفنی با محمد بن سلمان انتصابش به ولیعهدی عربستان سعودی را به وی تبریک گفت.

«عبدالله دوم» پادشاه اردن نیز با ارسال پیامی موفقیت و پیروزی در رسیدن به اهداف مورد نظر را برای سلمان بن عبدالعزیز آرزو کرد.

سازمان همکاری اسلامی نیز با انتشار بیانیه‌ای در صفحه رسمی این سازمان، انتصاب محمد سلمان به منصب ولیعهدی پادشاه عربستان سعودی را به وی تبریک گفت.

«یوسف بن احمد العثمیمین» دبیر کل سازمان همکاری  اسلامی نیز با انتشار پیامی این انتخاب را به پادشاه عربستان تبریک گفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز