خبرگزاری کار ایران

مقام‌های کره‌شمالی:

پیش از آمریکا، ژاپن را تبدیل به خاکستر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۱۳۳

کره شمالی با تهدید مجدد ژاپن به این کشور هشدار داد که رفتار خصومت آمیز خود علیه کره‌شمالی را تغییر دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی کره‌شمالی، پیونگ‌یانگ با تهدید ژاپن هشدار داد که اگر رویکردهای خصومت‌آمیز خود علیه کره‌شمالی را تغییر ندهد، این کشور را به خاکستر تبدیل می‌کند.

یکی از مسئولیان کمیته امور حفاظت از صلح کره‌شمالی به ژاپن هشدار داده است که در صورت تداوم رویکرد ژاپن در قبال کره‌شمالی، این کشور را به خاکستر تبدیل خواهیم کرد.

این مسئول کره‌شمالی تاکید کرد اگر ژاپن واقعا به امنیت خود اهمیت می‌دهد و نگران آن است، باید از رویکردهای خصومت آمیز علیه پیونگ‌یانگ دوری کند.

وی تاکید کرد ژاپن باید پایگاه‌های نظامی ایالات متحده آمریکا در خاک خود را تعطیل کند.

این مسئول کمیته امور حفاظت از صلح کره‌شمالی تاکید کرد که ژاپن باید این مساله را بداند که در صورت ادامه این سیاست‌ها از سوی توکیو و بروز شرایط غیرقابل پیش‌بینی، ممکن است این کشور پیش از آمریکا به خاکستر تبدیل شود.

وی تصریح کرد که ژاپن چیزی بیشتر از یک جزیره نیست و نباید به دنبال ماجراجویی با یک کشور هسته‌ای باشد که نه شکست می‌خورد و نه به کسی رحم می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز