خبرگزاری کار ایران

پوتین:

دستیابی به راه‌حل سیاسی در سوریه بدون برقراری آتش‌بس پایدار ممکن نیست

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۹۷۵

رییس‌جمهوری روسیه در مصاحبه‌ای که امروز(چهارشنبه) منتشر شد در مورد مسائل منطقه و موضوعات بین‌المللی نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از راشاتودی، «ولادیمیر پوتین» در مصاحبه‌ای با اشاره به بی‌اعتمادی میان روسیه و غرب  گفت که ادعاهای مربوط به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و فرانسه چیزی جز «داستان‌‌های خیالی» نیست.

پوتین با ابراز تمایل برای پرداختن به مسائل خاورمیانه و به ویژه همکاری‌های سازنده ترکیه و ایران در مصاحبه خود با اشاره به بحران سوریه گفت: «موضوع آتش‌بس بدون حضور نیروهای مسلح سوریه امکان‌پذیر نیست.»

وی با اشاره به توافق‌های صورت گرفته در مورد حل بحران سوریه تاکید کرد که گام دوم برای حل بحران این کشور اهمیت زیادی دارد. در سوریه ۴ منطقه پرتنش وجود دارد که نیازمند توافق‌هایی برای رفع تنش است.

پوتین یادآور شد: دستیابی به راه‌حل سیاسی در سوریه بدون برقراری آتش‌بس پایدار امکان‌پذیر نیست.

رییس‌جمهوری روسیه از تمایل همتای فرانسوی خود برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به سوریه خبر داد و گفت: امیدواریم کشورهای مجری طرح مناطق رفع تنش در سوریه هرچه زودتر با دولت این کشور به تعامل برسند و آشتی سیاسی در این کشور را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز