خبرگزاری کار ایران

معاون پوتین:

مسکو آماده گفت‌وگوی سازنده با واشنگتن است

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۶۳۳

معاون رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد کشورش آماده مذاکرات سازنده با ایالات متحده آمریکا برای حل موضوع‌های مختلف است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «ایگور لیفتنی» معاون «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد مسکو آماده‌ گفت‌وگوهای سازنده با واشنگتن در حوزه‌های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم است.

وی تصریح کرد: «آماده‌ایم در خصوص موضوع‌های مختلف از جمله مساله مبارزه با تروریسم و حل بحران سوریه با واشنگتن گفت‌وگوی سازنده داشته باشیم».

معاون رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد زمان آن فرا رسیده است که دو کشور درباره مسائلی که به روابط دوجانبه مربوط می‌شود، اعم از مسائلی که زمینه تشدید تنش را فراهم می‌کند یا باعث بهبود روابط دو طرف می‌شود، گفت‌وگو و تصمیم‌گیری کنند.

ایگور لیفتنی در ادامه تصریح کرد: «جهان به نقطه بسیار خطرناکی رسیده و روابط بین روسیه و غرب تیره‌تر شده است. این مساله باید با اتکا بر نظر کارشناسان حل شده و از مرز سقوط دور شود.»

این مقام روس افزود که مسکو آماده مذاکرات سازنده با غرب است و اولویت روسیه گفت‌وگوی سازنده با ایالات متحده آمریکا است.

وی تصریح کرد: «مسکو و واشنگتن می‌توانند درباره مناقشه سوریه و مسائل خاورمیانه و همچنین مبارزه با تروریسم گفت‌وگو و تصمیم‌گیری کنند.»

معاون رئیس‌جمهوری روسیه خاطرنشان کرد که در شرایط فعلی روسیه و ایالات متحده آمریکا باید از دو امر تشدید تنش یا بهبود روابط دوجانبه، یکی را انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز