خبرگزاری کار ایران

بهرام قاسمی:

تشدید سرکوب علیه مردم بحرین کمکی به حل بحران در این کشور نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۰۳۲

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله نیروهای امنیتی بحرین به معترضان در منطقه الدراز و ورود به حریم منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی در رابطه با حمله نیروهای امنیتی بحرین به معترضان در منطقه الدراز و ورود به حریم منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم گفت: حکومت بحرین با حمله به منطقه الدراز و یورش به منزل فقیه عالیقدر آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و به خاک و خون کشیدن ده‌ها نفر از معترضان بی‌دفاع و مسالمت‌جو، بیش از گذشته وضعیت موجود در این کشور را پیچیده کرد.

او با توصیف حمله امروز نیروهای امنیتی به معترضان و منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز به عنوان خطای محاسباتی حکومت، تاکید کرد: تشدید سرکوب و در پیش گرفتن رویکردهای طائفه‌ای و مذهبی علیه مردم بحرین کمکی به حل بحران در این کشور نمی‌کند و روند مسالمت‌آمیز اعتراضات را منحرف می‌کند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر جایگاه ممتاز دینی، مذهبی و سیاسی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در بین مسلمانان، نسبت به هرگونه تعرض به ایشان هشدار داد و مسئولیت عواقب آن را برعهده دولت بحرین دانست. 

قاسمی به دولت بحرین توصیه کرد به جای تکیه بر حمایت برخی طرف‌های خارجی برای تقابل با رهبران دینی و سیاسی و مطالبات مشروع مردم، رویکرد امنیتی و پلیسی را کنار گذاشته و راهکار سیاسی و گفت‌وگوی ملی را در پیش گیرد و با اعتماد به مردم خویش زمینه حل بحران را فراهم نماید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز