خبرگزاری کار ایران

وزیر خارجه آلمان:

ترامپ برای دخترش پارتی‌بازی کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۷۰

وزیرخارجه آلمان با اشاره به سفر دختر رئیس‌جمهوری آمریکا به برلین برای حضور در اجلاس، زنان رئیس‌جمهوری آمریکا را به پارتی بازی متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایندیپندنت، «زیگمار گابریل» وزیر خارجه آلمان با انتقاد از سفر «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا به آلمان برای شرکت در کنفرانس زنان، «دونالد ترامپ» را متهم به پارتی بازی کرد.

وی در ادامه افزود دونالد ترامپ با انتصاب دختر خود به عنوان یکی از مشاورانش دست به نوعی پارتی بازی زده است و این رفتار وی همچون رفتارهای یک خانواده سلطنتی است.

وزیر خارجه آلمان همچنین با انتقاد از قرار گرفتن این سفر در کانون توجهات، تصریح کرد برای من عجیب است که دیدار دختر ترامپ از آلمان و حضور وی در یک کنفرانس این‌چنین مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با توصیف این رویداد به عنوان یک پارتی بازی خانوادگی آن را ترکیب سیاست با خانواده و کسب کار قلمداد کرد.

گابریل در ادامه افزود اینکه یک فرد از اعضای خانواده ترامپ که به صورت رسمی به سمتی منصوب نشده است، ناگهان وارد سیاست شده و به عنوان نماینده رسمی یک دولت در یک محفل بین‌المللی حاضر می‌شود، من را آزار می‌دهد و از اموری است که در خانواده‌های سلطنتی به چشم‌ می‌خورد. 

«ایوانکا ترامپ» روز سه شنبه گذشته به دعوت «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان در اجلاس زنان در برلین شرکت کرد و در حین دفاع از عملکرد پدرش، دونالد ترامپ مورد تمسخر حضار قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز