خبرگزاری کار ایران

کرملین:

به کودکان برای شرکت در راهپیمایی وعده جایزه داده شده بود

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۸۳۹

سخنگوی کرملین اعلام کرد تظاهرات اخیر ضد دولتی در مسکو اقدامی تحریک‌آمیز بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت روسیه در واکنش به تظاهرات ضد دولتی روز گذشته –یک‌شنبه- در مسکو، مخالفان دولت را متهم به قانون‌شکنی و تحریک برای اقدام‌های خشونت آمیز کرد.

همچنین سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که به افراد کم سن و سال و کودکان برای شرکت در این راهپیمایی وعده پرداخت پول و جایزه داده شده بود.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین تاکید کرد آنچه روز گذشته در مسکو رخ داد، اساسا یک اقدام تحریک‌آمیز توسط مخالفان دولت بوده است.

روز گذشته هزاران نفر از مخالفان سیاست‌های دولت روسیه در نقاط مختلف این کشور از جمله مسکو و سن‌پترزبورگ اقدام به برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز کردند.

در نتیجه برخورد نیروهای امنیتی و معترضان دست‌کم ۵۰۰ نفر از جمله «الکسی ناوالنی» رهبر مخالفان دولت روسیه و بزرگ‌ترین منتقد سیاست‌های «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری این کشور بازداشت شدند.

دیمیتری پسکوف با قدردانی از نیروهای امنیتی در مواجهه با معترضان از برقراری تماس‌هایی از کشورهای اتحادیه اروپا برای آزادی فوری بازداشت‌شدگان خبر داد و افزود مسکو این درخواست را رد کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز