خبرگزاری کار ایران

برگزاری تظاهرات در آمریکا هم‌زمان با نشست آیپک

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۷۵۰

همزمان با برگزاری نشست کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل موسوم به آیپک تعداد زیادی از فلسطینیان مقیم آمریکا و حامیان فلسطین با اجتماع در مقابل کاخ سفید به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، نشست سه روزه کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل موسوم به آیپک با اجتماع اعتراض‌آمیز برخی از حامیان فلسطین و فلسطینیان مقیم آمریکا آغاز شد.

همچنین برخی از سازمان‌های یهودی آمریکا نیز تظاهرات‌های اعتراض‌آمیزی علیه این نشست و حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی ترتیب دادند.

این سازمان‌های یهودی در تظاهرات خود از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا خواستند به حمایت‌های خود از اشغالگری اسرائیل پایان داده و زمینه را برای مستقل شدن فلسطینیان فراهم کند.

«ایمن نجم» از فعالان سیاسی فلسطینی مقیم آمریکا هدف از برگزاری اجتماع‌های اعتراض‌آمیز فلسطینیان در مقابل کاخ سفید را متوقف کردن حمایت‌های آمریکا از اسرائیل خواند.

وی تاکید کرد این حق شهروندان آواره فلسطینی است که بتوانند به شهر و دیار خود بازگردند و ما با این اجتماع می‌خواهیم این حق خود را به دولت آمریکا یادآوری کنیم.

این فعال سیاسی محکومیت محاصره باریکه غزه توسط رژیم صهیونیستی را از دیگر اهداف این تظاهرات دانست.

در این تظاهرات شخصیت‌های برجسته و فعال در زمینه حقوق بشر از آمریکا و اروپا نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز