خبرگزاری کار ایران

حضور نماینده ترامپ در اجلاس اتحادیه عرب در اردن

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۵۹۳

پس از حضور نماینده روسیه در اجلاس اتحادیه عرب در اردن، نماینده رئیس‌جمهوری آمریکا نیز در این اجلاس شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رأی الیوم، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی اجلاس اتحادیه عرب و وزیر اطلاع‌رسانی اردن از برقراری تماس‌هایی مبنی بر حضور نماینده «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در این اجلاس خبر دادند.

«محمد المومنی» رئیس کمیته اطلاع‌رسانی اجلاس اتحادیه عرب و وزیر اطلاع‌رسانی اردن شب گذشته در یک کنفرانس خبر در مرکز رسانه‌ای اجلاس اتحادیه عرب واقع در منطقه «بحر المیت» اردن اعلام کرد برخی از شخصیت‌های بین‌المللی از جمله «استفان دی‌میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در نشست اردن شرکت خواهند کرد.

وی همچنین از حضور نماینده روسیه و تماس‌هایی مبنی بر حضور نماینده ترامپ در این اجلاس خبر داد.

المومنی تاکید کرد دی‌میستورا در نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب در اردن به تشریح وضعیت مذاکرات صلح ژنو و روند سیاسی درباره بحران سوریه می‌پردازد.

وی افزود «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، «یوسف العثیمین» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه و رئیس پارلمان عربی نیز از دیگر شخصیت‌های بین‌المللی شرکت‌ کننده در این نشست به شمار می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز