خبرگزاری کار ایران

بیانیه کاخ سفید به مناسبت روز جهانی زن

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۸۱۳

کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی زن، این روز را به تمام زنان جهان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از گاردین، کاخ سفید امروز-چهارشنبه- به مناسبت روز جهانی زن بیانیه‌ای به این شرح منتشر کرد:

روز جهانی زن فرصت تجلیل و انعکاس پیشرفت‌های معنی‌دار زنان در جامعه را برای ما ایجاد کرده و در عین حال یاد‌آور می‌شود که برای حصول اطمینان از مشارکت کامل و با اهمیت زنان در تمامی عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، کار‌های زیادی باید انجام شود.

زنان آمریکا در طول تاریخ خدمات گسترده‌ای برای کشور انجام دادند و آمریکا می‌داند با افزایش حضور و نقش بانوان در حوزه‌های با اهمیت، آمریکا به کشوری قدرتمند‌تر و موفق‌تر تبدیل شده و بهتر می‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند.

ایالات متحده به عنوان چراغ امید و پیشرو ارج نهادن به حقوق زنان، برای افزایش قدرت زنان در خانه و جامعه تعهد دارد. سیاست‌های ما در جهت افزایش قدرت اقتصادی زنان با ترویج کارآفرینی و دسترسی یکسان به آموزش، فرصت‌های کاری و آموزش‌های جانبی، عمل می‌کند.

آمریکا به آینده‌ای روشن با حضور زنان در مشاغل با حقوق بالاتر در بخش‌های موفق اقتصاد می‌نگرد. آمریکا همچنان به توانمند‌سازی زنان در سراسر جهان در جهت قرار گرفتن آنها در بازار جهانی، متعهد است و  در کنار متحدان بین‌المللی خود، به تداوم توسعه برپایه میراث زنان نسل‌های قبل که باشجاعت تمامی موانع اقتصادی و سیاسی را شکستند،‌ ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز