خبرگزاری کار ایران

نتایج کالبدشکافی برادر رهبر کره‌شمالی تا چهارشنبه اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۶۷۶

نتایج کالبد شکافی برادر رهبر کره شمالی که هفته گذشته در کوالالامپور به قتل رسید، تا روز چهارشنبه اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، وزیر بهداشت مالزی با بیان این‌که نتیجه کالبدشکافی «کیم جونگ نام» برادر رهبر کره‌شمالی تا دو روز آینده اعلام می‌شود، گفت:‌ «ما درباره یک دوره طبیعی به منظور تکمیل روند کالبد شکافی و اعلام نتایج آن سخن می‌گوییم.»
مقام‌های کره‌شمالی تلاش کرده‌اند مانع از اقدام مالزی در اجرای کالبدشکافی روی بدن قربانی شوند و خواستار تحویل مستقیم جسد به کره‌شمالی شده‌اند.
در همین حال، یک شبکه تلویزیونی ژاپنی تصاویری از دوربین‌های مداربسته فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور منتشر کرده که می‌گوید لحظه حمله «با مواد سمی» و سوءقصد به جان برادر ناتنی رهبر کره شمالی را نشان می‌دهد. کیم ساعتی پس از تصاویری که نشان داده‌شده، جان خود را از دست داد.

در این تصاویر که توسط شبکه تلویزیونی «فوجی» منتشر شده است، شخصی که گفته می‌شود کیم جونگ‌نام است در حال قدم زدن در بخشی از فرودگاه است. سپس -ظاهرا- دو نفر به او نزدیک می‌شوند. در این فیلم دو زن دیده می‌شوند؛ یکی از آن‌ها از پشت به مرد نزدیک شده و سپس هر دو زن به آرامی از محل دور می‌شوند.

آن طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد در جریان حمله «اسپری کشنده‌ای به صورت کیم جونگ‌نام پاشیده شده‌است».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز