خبرگزاری کار ایران

انتشار یک فایل صوتی، رازداری ترامپ را زیر سوال برد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۵۰

انتشار یک فایل صوتی که در آن رئیس‌جمهور آمریکا برخی از برنامه‌های خود را فاش می‌کند، باعث زیر سوال رفتن رازداری وی به عنوان رئیس‌جمهوری شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیتیکو، این نشریه یک نوار صوتی از سخنان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا منتشر کرده است که در یک مهمانی در ماه نوامبر پس از انتخاب شدن  به سمت ریاست جمهوری، به دعوت اعضای باشگاه گلف خود به شرکت در جلسات خود با مقام‌های دولتی اشاره می‌کند.

بر اساس این نوار صوتی ترامپ خطاب به این شرکت‌کنندگان در مهمانی اعضای باشگاه گلف خود در «بدمینستر» ایالت نیوجرسی می‌گوید: «فردا با افراد مهمی ازجمله ژنرال‌ها و مدیران دیدار و گفت‌و‌گو دارم، شاید شما هم بخواهید در این جلسه حضور داشته باشید. در این جلسه کسانی که قرار است دولت من را تشکلیل بدهند را ملاقات می‌کنم از جمله وزیر خزانه‌داری و وزیرخارجه، اگر شما هم مایل باشید می‌توانید در این جلسه حضور داشته باشید و من را همراهی کنید».

وی همچنین در خصوص پاسخ به آزمایش موشکی کره شمالی نیز به راحتی با اعضای باشگاه گلف گفت‌وگو کرده است. به رغم تکذیب کاخ سفید در خصوص عدم پرداختن ترامپ به مسائل محرمانه در ملأعام برخی از مشاوران امنیت ملی وی به شدت اقدام‌های او را محکوم کردند.

از نوار صوتی ضبط شده به نظر می‌رسد رئیس‌جمهوری آمریکا علاقه دارد دوستانش را از روند تصمیم‌گیری‌های خود آگاه کند و حتی در بخشی از صحبت‌های خود ضمن اشاره به بحث در رابطه با انتخاب فردی برای تصدی اداره کمیسیون ارتباطات فدرال، از یکی از دوستان خود می‌خواهد نظرش را در این خصوص اظهار کند.

مقام‌های کاخ سفید به رغم دریافت یک نسخه از این نوار صوتی تاکنون هیچ اظهارنظری در این خصوص نکرده‌اند.

«سارا سندرز» معاون سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید این نوار صوتی را مورد تردید قرار داد و افزود در این نوار طوری برخی از صحبت‌ها انتخاب و در کنار هم قرار داده شده است و به گونه‌ای جلوه داده شده که درست نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز