خبرگزاری کار ایران

رئیس کارکنان کاخ سفید:

ارتباط فلین با سفیر روسیه منع قانونی نداشت

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۳۳۴

رئیس‌ کارکنان کاخ سفید اعلام کرد که مشاور مستعفی امنیت ملی آمریکا از منظر قانونی منعی برای ارتباط با مقام‌های روسیه نداشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک،‌ «رینس پریباس» رئیس کارکنان کاخ سفید، گفت که ارتباط با مقام‌های روسیه که در رابطه با موضوعاتی چون تحریم‌ها علیه مسکو در حوزه اختیارات «مایکل فلین»، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا بوده است، منع قانونی ندارد.

فلین روز دوشنبه به دلیل گفت‌و‌گوهایش با «سرگئی کیسلیاک» سفیر روسیه، در رابطه با مسائل مربوط به تحریم‌های ضد این کشور از سمت خود استعفا داد.

پریباس روز شنبه در مصاحبه‌ای گفت: «تا جایی که حوزه وظایف فلین معین می‌کند، وی موظف به گفت‌و‌گو با سران کشور‌های جهان است. گفت‌و‌گو با مقام‌های خارجی از جمله سفیر روسیه در رابطه با تحریم‌هایی که از زمان «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق این کشور وضع شده از منظر قانونی مشکلی ندارد.»

وی افزود که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا تا کنون در خصوص حق برقراری ارتباط در مورد تحریم‌ها با روسیه اظهار نظری نکرده است.

فلین در نامه خود ارتکاب عمل غیرقانونی را رد کرده است و اظهار داشته که به طور غیرعمد در خصوص گفت‌و‌گوی خود با سفیر روسیه «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری را مطلع کرده است.   

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز