خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۱۹۴

هشدار رئیس‌جمهور لبنان به رژیم صهیونیستی، اعتراف سناتور جمهوری‌خواه به مشکلات عمیق در دولت جدید آمریکا، اتهام لیبی به ترکیه مبنی بر حمایت از تروریسم، شمارش معکوس برای آغاز عملیات در بخش غربی موصل، استثنای دارندگان گرین‌کارت از دستور اجرایی جدید رئیس‌جمهور جدید آمریکا، صدور قریب‌الوقوع فرمان جدید مهاجرتی، سانحه ریلی در بلژیک و درخواست روسیه برای نظم نوین جهانی از مهم‌ترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، « میشل عون» رئیس‌جمهوری لبنان نامه « دانی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد را تهدیدی علیه امنیت لبنان تلقی کرد و افزود به هرگونه تهدید و تجاوز به خاک لبنان از جانب اسرائیل پاسخ قاطع خواهیم داد.

- «جان مک‌کین» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در کنفرانس امنیتی مونیخ استعفای «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی «دونالد ترامپ» را نشان‌دهنده مشکلات عمیق در دولت آمریکا دانست.

- «خلیفه حفتر» فرمانده ارتش ملی لیبی اعلام کرد تروریست‌های حاضر در لیبی توسط ترکیه حمایت و تجهیز می‌شوند و ما جنازه تروریست‌ها را در تابوت به ترکیه خواهیم فرستاد.

- هواپیماهای عراقی با پخش اعلامیه‌هایی در بخش غربی شهر موصل از آغاز قریب‌الوقوع عملیات‌ آزادسازی این بخش از شهر موصل خبر دادند.

- «جان کلی» وزیر امنیت داخلی آمریکا افراد دارنده گرین‌کارت را از دستور اجرایی جدید «دونالد ترامپ» مستثنی دانست.

- دونالد ترامپ اعلام کرد فرمان جدید مهاجرتی به زودی صادر خواهد شد.

- در سانحه خروج یک قطار از ریل در بلژیک دست‌کم یک نفر کشته و ۲۷ نفر دیگر زخمی شدند که حال سه نفر از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است.

- «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اعلام کرد کشورش خواستار تدوین نظم نوین جهانی و پایان دادن به نظم سابق به رهبری غرب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز