خبرگزاری کار ایران

وزارت امنیت داخلی ترامپ اعلام کرد؛

دستور محدودیت سفر به آمریکا شامل افراد دارای گرین‌کارت هم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۲۵۵

فرمان اجرای تعلیق صدور روادید برای اتباع هفت کشور، افراد دارای گرین کارت را نیز شامل می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از گاردین، وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد دستور اجرایی لغو صدور روادید برای اتباع هفت کشور، شامل افرادی که گرین کارت آمریکا را در اختیار دارند هم می‌شود.

به این ترتیب دستور ممنوعیت سفر به آمریکا، برای اتباع ایران و شش کشور دیگر، حتی با در اختیار داشتن گرین کارت آمریکا، اجرا می‌شود.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز جمعه در مقر وزارت دفاع (پنتاگون) فرمانی اجرایی را امضا کرد که گفته می‌شود بر اساس آن ورود اتباع ایران و شش کشور دیگر به مدت حداقل ۹۰ روز به خاک آمریکا متوقف می‌شود.

براساس متنی که کاخ سفید منشر کرده است، دونالد ترامپ که روز جمعه هفته اول دوران ریاست‌جمهوری‌اش را پشت سر گذاشت، در فرمان خود صدور ویزا اتباع این هفت کشور را مشمول این محدودیت کرده است.

عنوان این فرمان اجرایی، «حفاظت از ملت در برابر ورود تروریست‌های خارجی به آمریکا» است و نسبت به پیش نویسی که پیشتر منتشر شده بود، دارای تغییراتی است. در فرمان اجرایی که روز جمعه امضا شده نام کشورها از آن حذف شده است.

در فرمان اجرایی مدت تعلیق ۹۰ روز اعلام شده است. این در حالی است که در پیش‌نویس این تعلیق ۳۰ روز بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز