خبرگزاری کار ایران

هشدار پاپ در خصوص ظهور هیتلر جدید

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۷۷۵

پاپ پس از آغاز دوره ریاست جمهوری جدید آمریکا با هشدار درباره حضور جریان‌هایی که مردم را به سمت انتخاب «منجی» می‌کشاند، در خصوص ظهور یک «هیتلر» جدید هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل تارنمای اینترنتی روزنامه «ال پایس»، پاپ فرانسیس در خصوص به وجود آمدن هیتلر جدید در عصر حاضر هشدار داد.

پاپ که با این روزنامه اسپانیایی درست در زمانی که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا فعالیت خود را شروع کرده است، گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت در دوره کنونی برخی از جریان‌ها و جنبش‌ها با تحت تاثیر قرار دادن احساسات مردم سعی دارند آن‌ها را به سمت انتخاب یک منجی برای خود بکشانند.

وی درباره اظهارات خود تاکید کرد که مثال اروپایی این امر در آلمان تجلی پیدا کرد که پس از بحران این کشور مردم آلمان در پی فردی بودند که تحت رهبری وی بتوانند به هویت از دست رفته خود بازگردند که آن شخص «آدولف هیتلر» بود.

پاپ فرانسیس ادامه داد هیتلر قدرت را به زود در اختیار نگرفت، بلکه ملت آلمان وی را انتخاب کردند و سپس او ملتش را به نابودی کشاند.

وی در خصوص این‌که اگر فرد دیگری همچون هیتلر در دنیا به قدرت دست یابد، این امر را به شدت خطرناک خواند.

پاپ در ادامه اظهاراتش با رد هر گونه پیش‌داوری در خصوص دونالد ترامپ گفت که اظهار نظر در خصوص رئیس‌جمهور جدید آمریکا را به بعد از دیدن عملکرد وی موکول می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز