خبرگزاری کار ایران

مهمترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۶۶۴

ورود نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه به آستانه، تظاهرات زنان آمریکایی علیه رئیس‌جمهوری جدید این کشور، محکومیت تخریب بخشی از شهر باستانی تدمر سوریه، سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان «سیا»، تاکید مسکو با باقی ماندن سامانه موشکی در «کالینینگراد»، وقوع بحران انسانی در کشمیر و دیدار رئیس‌جمهور آمریکا با نخست‌وزیر انگلیس در روزهای آینده از مهمترین تحولات جهان در ۱۲ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، وزارت خارجه قزاقستان از ورود ، «استفان دی میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه، به آستانه برای شرکت در مذاکرات صلح سوریه خبر داد.

-زنان آمریکایی با تجمع و راهپیمایی در خیابان‌های واشنگتن به اعتراض علیه «دونالد ترامپ» پرداختند.

-شورای امنیت سازمان ملل طی بیانیه‌ای تخریب بخش‌هایی از آثار باستانی شهر تاریخی «تدمر» توسط عناصر تروریست داعش را محکوم کرد.

-ترامپ در نخستین حضور و سخنرانی خود به عنوان رئیس‌جمهور در سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) اعلام کرد از جامعه اطلاعاتی آمریکا حمایت گسترده خواهد کرد، چرا که آمریکا چاره‌ای جز مبارزه با تروریسم ندارد و باید داعش را نابود کند.

-مسکو اعلام کرد تا زمانی که ناتو موشک‌های خود را در شرق اروپا باقی بگذارد، روسیه نیز سامانه‌های موشکی اسکندر خود را از استان کالینینگراد در غرب این کشور فعال نگه می‌دارد.

-«محمد عبدالله راینا» رئیس جنبش «صدای کشمیر» در انگلیس درخصوص وقوع بحران انسانی در کشمیر تحت کنترل هند خبر داد.

-«شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید اظهار داشت: «دونالد ترامپ» هفته آینده با «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس در واشنگتن دیدار می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز