خبرگزاری کار ایران

جسد عامل حمله به مسجد زوریخ پیدا شد

مقام های پلیس سوئیس اعلام کردند که جسدی را یافته‌اند که احتمال می‌رود به فرد مظنون به حمله به مسجدی در سوئیس متعلق باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، مقام‌های سوئیس امروز - سه‌شنبه - اعلام کردند که بخش تحقیقات پلیس این کشور در زوریخ جست‌و‌جو برای یافتن مظنون حمله به مسجدی که در آن مهاجران سومالیایی حضور داشتند را در پی یافتن یک جسد در نزدیکی این مکان که احتمال می‌رود متعلق به عامل تیراندازی باشد، متوقف کردند. 

پلیس دولتی بزرگ‌ترین شهر سوئیس امروز در حساب توئیتری خود نوشت که «ما در حال کار بر روی این نظریه هستیم که جسد یافت شده متعلق به مظنون تیراندازی در مرکز اسلامی زوریخ است.» 

مقام‌های پلیس اعلام کردند که جست‌و‌جو به حالت تعلیق درآمده، اما تحقیقات درباره این حادثه که منجر به زخمی شدن سه نفر در روز دوشنبه شد، همچنان ادامه دارد. در این حادثه، فردی با لباس تیره به نمازگذاران در مسجد حمله کرده و به روی آنها آتش گشود. 

مدت کوتاهی پس از این تیراندازی، پلیس موفق به کشف جسد در نزدیکی پل گسنر در نزدیکی محله تجاری شهر؛ جایی که این مسجد در آن واقع است، شد. سخنگوی پلیس اعلام کرده است که مقام‌ها در حال تحقیق در رابطه با ارتباط احتمالی میان این جسد و تیراندازی در مسجد هستند. 

 «مارکو بیسا» سخنگوی پلیس زوریخ گفت که مقام‌های این کشور این حمله را تروریستی نمی‌دانند. سه فرد زخمی شده ۳۰، ۳۵ و ۵۶ سال سن دارند و در بیمارستان بستری شده‌اند. ملیت آنها هنوز مشخص نیست.

 

کد خبر : ۴۳۹۸۹۱