خبرگزاری کار ایران

برنی سندرز:

اوباما باید ادغام «تایم وارنر» و «ای‌تی‌اند‌تی» را نقض کند

سناتور دموکرات آمریکایی گفت که رئیس‌جمهوری آمریکا باید با ادغام تایم وارنر و ای‌تی‌اند‌تی مخالفت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از راشا تودی، «برنی سندرز» سناتور دموکرات با انتقاد از قرارداد شرکت «ای‌تی‌اند‌‌تی» برای خرید رسانه «تایم وارنر»، گفت که این ادغام منجر به «قیمت‌های بیشتر و انتخاب‌های کمتر برای مردم آمریکا» خواهد شد.

سندرز از دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیتر خود خواست: «معاهده ادغام تایم وارند/ای‌تی‌اند‌تی را نقض کن. این معاهده به معنی قیمت‌های بالاتر و انتخاب‌های کمتر برای مردم آمریکا است.»

وی یکی از سیاست‌مدارانی است که به فهرست در حال رشد مخالفانی پیوسته است که از این معاهده انتقاد کرده‌اند. این معاهده که به طور ناشناس از سوی هیئت مدیره‌های این شرکت‌ها تنظیم شده، باید هنوز از سوی قانون‌گذاران فدرال آمریکایی مورد تایید قرار بگیرد.

«دونالد ترامپ» نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا، روز شنبه از این توافقنامه انتقاد کرده و گفته که این ساختار قدرتی است که وی در حال مبارزه با آن است.

وی گفت: «ای‌تی‌اند‌تی در حال خرید تایم وارنر و به تبع آن سی‌ان‌ان است، این معاهده‌ای است که ما در دولت خود مورد تایید قرار نخواهیم داد، چرا که تمرکز بالایی از قدرت در دستان عده اندکی پدید خواهد آورد.»

کد خبر : ۴۲۲۰۱۷