خبرگزاری کار ایران

تهدید ترامپ به شکایت از نیویورک تایمز

نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با رد اظهارات دو زن در خصوص رفتار او که در «نیویورک‌تایمز» منتشر شد، تعدادی از رسانه‌های آمریکا را متهم کرد که برای حمایت از رقیب دموکرات وی، این «دروغ‌های» محض را مطرح می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، روز پنجشنبه بار دیگر با رد اظهارات دو زن در خصوص رفتار او که در روزنامه نیویورک‌تایمز منتشر شد، تعدادی از رسانه‌های آمریکا را متهم کرد که برای حمایت از «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها، این «دروغ‌های» محض را مطرح می‌کنند.

روز چهارشنبه روزنامه نیویورک‌تایمز و دیگر رسانه‌های آمریکا اظهارات چند زن را منتشر کردند که دونالد ترامپ را متهم می‌کنند که به «طور نامناسبی آن‌ها را دستمالی» کرده است.

در همین حال دونالد ترامپ تهدید کرده است که از روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز شکایت خواهد کرد.

روزنامه نیویورک تایمز نیز گفته است، از گزارش درباره اظهارات دو زن در خصوص دونالد ترامپ دفاع می‌کند و چنانچه از این روزنامه به دلیل «افترا» شکایت بشود، از فرصت به‌وجود آمده در دادگاه برای حل و فصل این مساله استقبال خواهد کرد.

این در حالی است که دونالد ترامپ، روز پنجشنبه تقریبا نیمی از زمان سخنرانی یک ساعته خود در یک گردهمایی انتخاباتی را صرف حمله به رسانه‌ها و به‌ویژه نیویورک‌تایمز کرد و این را روزنامه را متهم کرد در تلاش است تا هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست‌جمهوری به پیروزی برسد.

ترامپ که در یک گردهمایی در «پالم بیچ» فلوریدا سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: بگذارید در مورد یک شفاف حرف بزنیم، شرکت‌های رسانه‌ای در کشور ما دیگر کار روزنامه‌نگاری انجام نمی‌دهند، بلکه آن‌ها جریانی با منافع سیاسی خاص هستند که فرقی با لابی‌ها ندارند. دستور کار آن‌ها این است که به هر قیمتی و هزینه‌ای که شده هیلاری کلینتون انتخاب شود، اینکه زندگی خیلی‌ها در این میان نابود بشود، برای آن‌ها اهمیت ندارد.

دونالد ترامپ تصریح کرد که ستاد انتخاباتی «اسناد و شواهد اساسی» در اختیار دارد که نشان می‌دهد این ادعا‌ها هماهنگ و حساب شده‌اند و این اسناد در زمان مقتضی منتشر خواهد شد.

نامزد حزب جمهوری‌خواه تاکید کرده است: این ادعاهای باطل در خصوص رفتار نامناسب با زنان کاملا و کلا نادرست است. این ادعا‌ها تخیلی، ساختگی و دروغ آشکار است.

کد خبر : ۴۱۸۸۷۹