خبرگزاری کار ایران

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء:

سفیر سعودی در عراق برای آزادی جنایتکاران تعامل سیاسی دارد

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء گفت که سفیر سعودی در عراق برای آزادی جنایتکاران، تعامل سیاسی دارد که این خیانتی بزرگ به خون شهدای بی‌گناه است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در پی قتل عام مردم بیگناه «الکراده» واقع در بغداد پایتخت عراق، طی سخنانی اظهار داشت: هدف قرار دادن اماکن مقدس مساله بسیار خطرناک و مهمی است که نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد.

 «سید هاشم الموسوی» ضمن انتقاد از شعارهای مبارزه با تروریسم که این روز‌ها در عراق رواج یافته است، گفت: محکوم کردن این جنایات بدون اقدام درخور، کار انسان‌های ضعیف است و ما در برابر دشمنان خدا و انسانیت، ضعیف نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: پاسخ مقاومت اسلامی نُجَباء به این جنایت به اندازه‌ای محکم خواهد بود که آنها تصورش را نیز نخواهند کرد.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء با بیان این‌که «جنگ ما با داعش و گروه‌های زیرزمینی آن که بغداد و مناطق آزاد شده را تهدید می‌کنند، جنگ تن به تن است است» خاطرنشان کرد: سستی در حفظ امنیت شهروندان، یقیناً کوتاهی در ادای مسئولیت است.

الموسوی افزود: مسئولان امنیتی باید در برابر وظیفه خود احساس مسئولیت کرده و در ادای وظیفه سستی نکنند.

وی با تاکید بر لزوم اقدام فوری و قاطع دستگاه‌های دولتی با عوامل اقدام‌های تروریستی عراق گفت: اعدام فوری تروریست‌ها در محل انفجارهای الکراده پاسخ این جنایات خواهد بود و دولت نیز باید بدون هیچ عذری این کار را انجام دهد.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء همچنین با اشاره به دخالت‌های آشکار رژیم سعودی در امور عراق تصریح کرد: «ثامر السهبان» سفیر آل سعود در عراق، تعاملات سیاسی برای آزادی جنایتکاران دارد که این خیانتی بزرگ به خون شهدای بی‌گناه است.

الموسوی در پایان هشدار داد: مقاومت اسلامی در آینده نزدیک به شیوه خود از جنایتکاران انتقام خواهد گرفت و آن‌ها راه فراری در میدان جنگ نخواهند داشت.

 

کد خبر : ۳۸۸۶۳۴