خبرگزاری کار ایران

روزنامه کومرسانت روسیه:

میلیاردر روس قصد سرمایه‌گذاری در کسب و کار آنلاین ایران را دارد

درحالیکه بیشتر واحدهای تولیدی کشور تعطیل شده‌اند و بیش از نیمی از آنها با کمتر از نصف ظرفیت کار می‌کنند؛ حوزه کسب و کار آنلاین روزهای خوبی را می‌گذارند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه کومرسانت روسیه؛ ولادیمیر پوتانین، یکی از میلیاردرهای روسیه قصد دارد در فروشگاه‌های آنلاین کشو سرمایه گذاری کند.

بر اساس این گزارش؛ این میلیاردر روس در شرکت "دیجی کالا" که بزرگترین فروشگاه آنلاین محصولات در ایران است، سرمایه‌گذاری کرده است.

از قرار معلوم شرکت‌های دیگری هم هستند که ولادیمیر پوتانین در آنها سرمایه‌گذاری کرده یا قصد سرمایه‌گذاری دارد اما روزنامه کومرسانت در گزارش خود به نام آنها اشاره نکرده است.

پس از رکود اقتصادی و تورم افسارگسیخته که بنیان‌های حوزه تولید را متزلزل کرده؛ بسیار از جوانان به کسب و کار روی شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های فروش محصولات دیجیتالی بر بستر وب روی آورده‌اند.

همین موجب شده شرکت‌های کوچک حوزه کسب و کار آنلاین با استقبال فراوان از سوی عموم جامعه روبه‌رو شوند. ضمن اینکه این شرکت‌ها پس از فروش کالا خدمات مناسبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این ظرفیت‌ها موجب شده سرمایه‌گذارن خارجی با برداشته شدن تحریم‌ها، موانع تبادلات بانکی و اتصال شبکه سویفت رغبت فراونی به سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای آنلاین داشته باشند.

کد خبر : ۳۷۴۸۲۱