خبرگزاری کار ایران

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء:

برای آغاز عملیات در فلوجه آماده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۲۵۳

"مقاومت اسلامی نُجَباء آمادگی کامل خود را برای ورود به فلوجه اعلام می‌کند و با ملت عراق پیمان می‌بندد که به پیروزی های بزرگی بر دشمنان خدا و دشمنان بشریت دست یابد".

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به شروع عملیات آزادسازی جاده عامریه ــ فلوجه توسط رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) اظهار داشت: گروه‌های تروریستی که فلوجه را به قندهار تبدیل کرده‌اند؛ نتیجه جنایتهای خود در میدان جنگ را خواهند گرفت.

سید هاشم الموسوی با بیان اینکه «رقه» و «فلوجه» دو روی یک سکه هستند، افزود: هر دوی این شهر‌ها منبع تروریسم، ویرانی و نابودی در منطقه‌اند.

وی افزود: ورود به شهر فلوجه و پاکسازی آن از اهداف ما است که به هیچ وجه قابل تغییر و بازگشت نیست.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به برخی صداهای مخالف برای جلوگیری از پیشرفت ررزمندگان مقاومت در جریان آزادسازی عراق از لوث وجود داعشیان، تصریح کرد: هیاهوی سیاسی و رسانه ایِ به راه افتاده نمی‌تواند چرخ مقاومت را متوقف کند و این‌ها توان تغییر برنامه ریزی مقاومت برای ورود به شهر تروریستی فلوجه را ندارند.

الموسوی با اعلام آمادگی کامل رزمندگان نُجَباء برای آغاز هرگونه عملیاتی خاطرنشان ساخت: مقاومت اسلامی نُجَباء آمادگی کامل خود را برای ورود به فلوجه اعلام می‌کند و با ملت عراق پیمان می‌بندد که به پیروزی‌های بزرگی بر دشمنان خدا و بشریت دست یابد.

وی در پایان از تمام رسانه‌های داخل و خارج عراق خواست که اخبار و حوادث میدانی جنگ را با دقت تمام به مردم منتقل کنند و پشتیبان نیروهای مقاومت در جنگ علیه گروه تروریستی داعش باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز