خبرگزاری کار ایران

جو بایدن:

به پیروزی کلینتون اطمینان دارم

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۰۳۰

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا، بر حمایت کاخ سفید از وزیر خارجه سابق این کشور در رقابت‌های انتخاباتی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از یو‌اس نیوز، «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در موضعی که صریح‌ترین حمایت کاخ سفید از «هیلاری کلینتون» به شمار می‌رود، اعلام کرد که به پیروزی وی اطمینان دارد.

بایدن در سخنان خود بر آمادگی کاخ سفید برای حمایت از هیلاری کلینتون تاکید کرد.

وی در مصاحبه با  شبکه خبری «ای‌بی‌سی» گفت: «اطمینان دارم که هیلاری کلینتون، نامزد پیروز حزب دموکرات خواهد شد و مطمئن هستم که رئیس‌جمهوری بعدی آمریکا فردی جز او نیست.»

بایدن که پس از مرگ پسرش در سال گذشته تصمیم گرفت از ورود به رقابت‌ها خودداری کند، به طور ناپیوسته و اتفاقی در روند انتخابات مقدماتی حزب دموکرات سهیم بوده است.

بایدن و «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در حمایت از کلینتون -عضو سابق دولت - محتاطانه رفتار کرده‌اند. کلینتون به عنوان یک نامزد محبوب وارد مبارزات انتخاباتی شد و به رغم چالش‌های بیش از انتظار، عمدتا پیشتاز رقابت‌هابوده است.

اگرچه اوباما و بایدن در ابتای امر تایید و حمایت خود از وی را اعلام نکردند، اما انتظار می‌رود برای حفظ مشی دولت اوباما، در مقابل «دونالد ترامپ» کاندیدای احتمالی حزب جمهوری‌خواه، از نامزد نهایی خود با جدیت حمایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز