خبرگزاری کار ایران

شهادت ۴ فلسطینی در هشتاد و پنجمین روز انتفاضه قدس

هشتاد و پنجمین روز انتفاضه قدس با شهادت چهار فلسطینی در مناطق مختلف قدس و کرانه باختری و زخمی شدن سه شهرک‌نشین صهیونیست همراه بود.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سه جوان فلسطینی روز گذشته -پنجشنبه- در جریان عملیات‌های مقاومتی در شهرک صهیونیست‌نشین «ارئیل» در «سلفیت»، «الخلیل» و شرق قدس به شهادت رسیده و یک نفر هم در درگیری‌های شهرک «قلندیا» در قدس شهید شد.

نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت جوانی فلسطینی در ایست بازرسی «راما» در شرق قدس تیراندازی کرده و وی را به شهادت رساندند. رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که این جوان فلسطینی با خودرو، گروهی از نظامیان این رژیم را زیر گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین نیز تصریح کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی جوانی فلسطینی را در شهرک صهیونیست‌نشین ارئیل در سلفیت به بهانه حمله به دو نیروی امنیتی صهیونیستی، با سلاح سرد به شهادت رساندند.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای صهیونیستی از زخمی شدن دو نیروی امنیتی صهیونیستی در این عملیات خبر داده و وضعیت جسمی یکی از مجروحان را وخیم اعلام کرده‌اند.

از طرف دیگر، جوانی فلسطینی روز گذشته در شرق الخلیل به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. این جوان فلسطینی با سلاح سرد به گروهی از نظامیان صهیونیست در منطقه «سده الفحص» در شرق الخلیل حمله کرده بود.

یک جوان فلسطینی دیگر ظهر پنجشنبه در درگیری‌های اردوگاه قلندیا در شمال قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، با شهادت این چهار جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس تا روز هشتاد و پنجم به ۱۳۵ نفر رسید. تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر هم در مناطق مختلف کرانه باختری، قدس اشغالی و نوار غزه زخمی شده‌اند.

کد خبر : ۳۳۲۸۶۰