خبرگزاری کار ایران

شمار شهدای انتفاضه به ۱۱۷ نفر رسید

یک جوان فلسطینی دیگر بامداد امروز -سه‌شنبه- در جریان درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه «دهیشه» واقع در جنوب شرق بیت لحم در جنوب کرانه باختری به شهادت رسیده و به این ترتیب شمار شهدای انتفاضه قدس به ۱۱۷ نفر رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، یک جوان ۱۹ ساله فلسطینی در اثر اصابت گلوله جنگی شلیک شده توسط نظامیان صهیونیست به سرش به شهادت رسید.

منابع محلی خاطر نشان کردند که شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی به این اردوگاه حمله کرده و اقدام به تیراندازی گسترده و پرتاب گاز اشک‌آور و نیز درگیری با جوانان فلسطینی کردند که در نتیجه آن چند جوان فلسطینی زخمی شدند و یک جوان ۱۹ ساله نیز در اثر اصابت گلوله به سرش بلافاصله به شهادت رسید.

با شهادت این جوان فلسطینی در اردوگاه دهیشه واقع در جنوب شرق بیت لحم، شمار شهدای انتفاضه از آغاز آن در اوایل ماه اکتبر تاکنون که شصت و نهمین روز خود را پشت سر می‌گذارد، به ۱۱۷ نفر رسیده است که اکثر آنها را جوانانی تشکیل می دهند که در جریان عملیات‌های مقاومتی یا درگیری با نظامیان صهیونیست جان خود را از دست داده‌اند. تاکنون بیش از ۱۴ هزار فلسطینی هم در جریان این انتفاضه به ضرب گلوله یا در اثر استشمام گازهای سمی مجروح یا مسموم شده‌اند.

کد خبر : ۳۲۸۱۳۷