خبرگزاری کار ایران

حمله نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز -چهارشنبه- به تعدادی از شهر‌ها و شهرک‌ها و اردوگاه‌های فلسطینی در کرانه باختری حمله کرده و با ورود به منازل شهروندان فلسطینی، ده‌ها جوان را بازداشت کردند و به دنبال آن درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و سربازان ارتش صهیونیستی درگرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، کانون این حملات و درگیری‌ها استان الخلیل در جنوب کرانه باختری بود که نظامیان صهیونیستی به شهرک «اذنه» در غرب، «حلحول» در شمال، «دورا» در جنوب و روستای «صافه» در نزدیکی «بیت امر» حمله کرده و با ورود به منازل فلسطینیان خسارت‌های زیادی به وسایل آن‌ها وارد کردند و ضمن بازجویی از اعضای این خانواده‌ها، چندین نفر را بازداشت کردند.

سربازان ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به شهرک «بیت عوا» در جنوب غرب الخلیل و خود این شهر حمله کرده و با حمله به برخی منازل چندین فلسطینی را بازداشت کردند.

شهرک «عناته» در شمال شرقی قدس نیز هدف حمله قرار گرفت و تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست ساعت دو بامداد به این شهرک حمله کرده و اقدام به تیراندازی و شلیک گازهای سمی کردند که به دنبال آن درگیری‌هایی میان آن‌ها و جوانان فلسطینی درگرفت.

منابع محلی گزارش دادند که جوانان فلسطینی در جریان این درگیری‌ها اقدام به پرتاب وسایل آتش‌زا به سمت نظامیان صهیونیست کردند.

سربازان ارتش صهیونیستی همچنین به شهر «طولکرم» در شمال کرانه باختری و شهر بیت لحم و نیز روستای «حوسان» در غرب این شهر حمله کرده و چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

 

کد خبر : ۳۲۵۱۴۰