خبرگزاری کار ایران

«خضر عدنان» از بند زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شد

خضر عدنان, اسیر فلسطینی که در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده بود، بامداد امروز آزاد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از معا، خانواده شیخ خضر عدنان، اسیر فلسطینی که با اعتصاب غذای طولانی مدت خود رژیم صهیونیستی را مجبور به پذیرش خواسته‌های خود کرد، اعلام نمودند که طرف صهیونیستی بامداد یکشنبه در اقدامی ناگهانی این اسیر فلسطینی را آزاد کرده است.

این در حالی است که بر اساس توافق قبلی میان اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی و خضر عدنان، قرار بود طرف صهیونیستی این اسیر فلسطینی را ظهر یکشنبه آزاد کند، ولی در اقدامی ناگهانی بامداد یکشنبه او را آزاد کرده است تا مراسم استقبال رسمی و جشن و سرور به خاطر آزادی وی که برای دومین بار اداره زندان‌های صهیونیستی را به تسلیم در برابر خود واداشت، صورت نگیرد.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» با تایید این مساله، اعلام کرد که نظامیان صهیونیستی خضر عدنان را به دفتر ارتباط و همکاری فلسطین که در تقاطع روستای عرابه در 12 کیلومتری جنین قرار دارد، تحویل دادند.

معاریو تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به منظور جلوگیری از برگزاری مراسم جشن و شادمانی فلسطینیان در استقبال از عدنان که پس از اعتصاب غذای 55 روزه و برای دومین بار اداره زندان‌های صهیونیستی را به تسلیم در برابر اراده خود واداشت، او را در ساعات شب آزاد کردند.

کد خبر : ۲۸۹۸۲۳