خبرگزاری کار ایران

نظامیان صهیونیست 18 فلسطینی را بازداشت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۴۳۳

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز -چهارشنبه- 18 شهروند فلسطینی را در جریان حمله به شهرهای مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی کرانه باختری اعلام کردند که نظامیان صهیونیست یک آزاده فلسطینی را در الخلیل بازداشت کرده و ضمن حمله به منازل فلسطینیان و تفتیش آنها سه نفر را برای بازجویی به مراکز امنیتی احضار کردند.

در اثر استفاده نظامیان صهیونیست از بمب‌های گازی در اطراف مسجد شهرک بیت امر، چند نمازگزار دچار حالت خفگی شدند.

منابع امنیتی نیز گزارش دادند که نظامیان صهیونیست با چندین دستگاه خودروی نظامی به شهرهای «الخلیل»، «یطا» و «بیت امر» حمله کرده و چند نفر از نظامیان صهیونیست را برای بازجویی احضار کردند.

گروهی از نظامیان صهیونیست نیز با حمله به شهرک «تقوع» در شرق بیت لحم، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کرده و چندین منزل را مورد تفتیش قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از بازداشت سه نفر از فعالان جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در «وادی برقین» در غرب استان «جنین»، «عزون» واقع در نزدیکی «قلقیلیه» و «کفر ثلث» در جنوب این شهر خبر دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله به شهرک «بلعین» در غرب رام الله، یک شهروند فلسطینی و در حمله به شهرک «سلواد» در شمال این شهر نیز چهار نفر را بازداشت کردند. در حمله سربازان ارتش صهیونیستی به شهرک «تقوع» در شرق بیت لحم نیز دو نفر و در حمله به الخلیل سه نفر بازداشت شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین صبح امروز با شش دستگاه خودروی نظامی به ورودی جنوبی اردوگاه و شهر جنین حمله کرده و یک نفر را در منطقه وادی برقین بازداشت کردند.

سربازان ارتش رژیم صهیونیستی همچنین بامداد امروز با حمله به شهرک سلواد در شرق رام الله واقع در وسط کرانه باختری، سه نفر را بازداشت کردند. دو فلسطینی دیگر نیز در روستای «عقبه اریحا» و منطقه «تیاسیر» در شمال «اغوار» بازداشت شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز